Alla inlägg under december 2013

Av Marie Love - 2 december 2013 10:20

Har ni precis som jag märkt att alla börjar bli lite mer stressade inför julen och dessa julklappar... men vad ska man göra... bara att springa med antar jag? 

Av Marie Love - 2 december 2013 10:17

Iband skulle man verjligen behöva en sådan... Otroligt ostrukturerad ibland märker jag... Behöver en tydlig kalender, ska nog skaffa mig en sådan snart.


kanske någon som vill ge mig en sådan i julklapp?

Av Marie Love - 2 december 2013 10:07

Bygghus, bygga till bygga nytt, bygga, bygga bygga.... frågorna är många när man vill ha nytt boende. pust

sitter nu med bokföringen för min lilla enskilda firma och försöker få ihop det, men vi vll ju bygga nytt och frågan är om man skall göra det själv eller kanske man borde anlita en byggkonsult, typ ett företag som kan  hjälpa en att bestämma och handleda en under hela byggprocessen... men de kostar pengar förståss....


Jag goooglade lite och hittade en firma i umeå som kanske kan hjälpa oss, ska ring dem imorgon och hoppas att vi kan komma oss framåt i våra hustankar... för de byggs rätt mycket hus just nu.

Skapa flashcards