Alla inlägg under september 2010

Av Marie Love - 15 september 2010 22:16

Jag sitter och tittar på tv4, utfrågningen av opposition de rödgröna, men jag tycker de känns himla tråkiga. Jag är inte så insatt, men var idag och förtidsröstade, men de känns inte helt så högt förtroende för de rödgröna. Såg just att de skall startas en mötesplats för mammor, en Mammablogg.nu" href="http://mammablogg.nu" target="_blank">mamma blogg där alla mammor och föräldrar skall kunna få bra information och även blogga och berätta om sina egna erfarenheter, låter spännande.

Av Marie Love - 9 september 2010 11:00

Lyssnade just på radio om bilrekonitionering och visst blir man sugen på att lämna in bilen o få den höst fin :)... Men de är rätt dyrt ca 4000 kr för att få på en behandling skulle det kosta senast jag var inne och kollade med en bilvårdfirma här i stan.

Har nya företagsidéer och skulle nu behöva starta ett företag rätt snabbt, har funderingar på att starta aktiebolag och har sett att de finns företag som erbjuder lagerbolag av olika sorter där man kan komma igång rätt snabbt och de mesta är klart. Vilket jag tycker låter riktigt bra. ska läsa på lite mer och återkomma i frågan.


Mer idol igår, jag tyckte det fanns några som var riktigt duktiga emma pil, men fortfarande är janine nyman en av de bästa:

Ovido - Quiz & Flashcards